onsdag 7. oktober 2009

Spinning på Frisk

Jeg har nå fått igang en avtale med Frisk på spinning, eller dvs månedskort.
Vi får BIPP-avtalen og betaler kr 298 pr. mnd, det er viktig at dere refererer til Kveinndaln når dere inngår avtalen. Jeg har sendt en liste med alle medlemmer til senteret.

Jeg har vanligvis betalt kroner 340 pr. mnd.
Jeg har hatt time med f.terapeut for å få et styrkeprogram på beina, dette kan alle få, bestill tid.

Etter klessalget har vi igjen ett sett med tøy, dette har jeg hjemme og selges for kroner 300. Skulle vi ha bestilt mer tøy i vinter?
Noen som kunne tatt på seg en oppgave med på lage klubblogo?

Reiser til DK på dette rittet den 25. okt. Team Kveinndal`n stiller med 3 mann.
http://www.cchillerod.dk/gribben/forside.html

Kunne blitt en fin klubbtur til neste år. Vi betaler 3000 kr for 2 mann tur-retur med bil på båten. 100 kr for rittet.

Tommy

7 kommentarer:

  1. Hvor stort er det sette med klær du har igjen?

    SvarSlett
  2. Hei; bare for å være helt sikker her nå...gjelder avtalen bare for mnd. kort eller er det slik som bipp'era har fått før, redusert pris pr. svettingpåinnendørssykkel økt?

    SvarSlett
  3. Er sikkert avtale med 1 års binding( avtalegiro).
    6 mnd avtale hadde holdt for meg,trener litte inne mai-november.Droppinn på spinning koster ordinært 95 kr.

    SvarSlett
  4. Ja Brede dette gjelder pr. mnd med giro. Om bipp har en annen avtale så kan det helt sikkert ordnes. Drop-in spinning utgår jo... Hva ønsker du?
    Tommy

    SvarSlett
  5. OHB settet er solgt alt, str large på begge. Regner med at vi må bestille nytt tøy i vinter. Må avklare alle sponsorer først.

    SvarSlett
  6. Heisann, blir 0-1-2 gang pr. uke for min del, så Drop-in (UTGÅR??) er nok tingen for meg, men er greia at vi betaler 298,- pr.mnd bare de mnd vi ønsker å trene er jo det et bedre alternativ, men stemmer det?? Har du litt mer info ang. innmelding, tenker på bindingstid eller innmeldingsavgift??

    SvarSlett
  7. For meg som skal trene styrke etter hver spinning, så utgår drop-in. Innmeldingsavgift slipper vi, men vi binder oss for et halvt år om gangen. Uten stopp i abonnement mnd vi er ute. Bindingstid har jeg ikke hørt noe om. Jeg skal starte først i november, kan få mer klarhet da.

    SvarSlett