mandag 26. oktober 2009

Gribben 2009




Da er vi tilbake etter å ha deltatt på gribben. Hans Kristoffersen, min far og jeg.
Hans tikket inn på 3.06, og jeg på 2,54. Vi syklet 77km. Vinnertid på 2.16!
Far syklet 42km på 2.36.

Gjørmete og regnvær av en annen verden, sleipt og grisete. Verre en Birken faktisk!
Traseen var morsom, den bød på høy fart på stier og asfaltveger inne i skogen.
Snittfart på 26,5 km/t. Mye ukultur i traseen mange syklet der det passet seg. Veldig kupert! Noe som gjorde det tungt etter 60km. Syklet hele rittet med største fremkrans, det vant jeg mye tid på i lettere partier kontra de jeg sykla med.

Jeg håper at et slikt ritt vil være gjennomførbart for flere kveinndøler til neste år. OG kan gjerne ta meg av organiseringen. Vi tok båt ned torsdag ettermiddag og bodde hos far. Syklet gjennom løypa på fredag. Vi kom til oslo igjen i dag mandag morgen. Overnatting kan fikses billig, og vi kan jo se på turen som klubbens avslutningsfest.
Vi (Hans, far og jeg stiller uansett til neste år)
Tommy
www.cchillrod.dk (bilder og resultater)



2 kommentarer:

  1. Hallo Torper'n!
    Her såg du jaggu snurt ut, hehe. Enig at dette kunne vært en fin avslutning på neste års sesong. Muligheten er jo til stede med så lang planleggingstid. Først må vi gjennom en sur mørketid med hodelykter som hjelpemiddel (kanskje for noen), Birk på ski osv,osv.Formen er nok litt dalende for tida, så dette må taes tak i, train hard, fight easy, hell no slik......

    SvarSlett
  2. Ja enig! Syntes nok at Hans kom litt for nære tida mi...Har trent litt for lite i det siste... Det blir spinning og piggdekk fra nå av. Hodelykt også! Noen klare for kveldstur så finn vi nok på noe!
    Fin innstilling til dansketur. Tida på 2.16 er av rytter på elite/nasjonalt nivå. Tror at mange i kveinndalen vil kunne hevde seg HØØØØØYT på lista der.
    Spre budskapet, vi kan planlegge det allerede fra nå av!
    Tommy

    SvarSlett