onsdag 19. mai 2010

Treningstider

Etter trening i ringsbakka i går lurte vi(Edvardsen, Kristiansen, Jevne, Haaland, Johannesen og Torp) på om ikke det var lurt å holde oss til en treningstid. Vi synes det blir rotete med to tider. Vi foreslår oppmøte kl 19 både tirsdag og torsdag på Best.
Var noen i Fossmarka i går? Kona sier at forholdene er dårlige foreløpig?

De som skal sykle LH-Oslo har fellestur fra Frisk kl. 10 på søndag(racer)

Har laget en Team Kveinndal`n gruppe på facebook også for de som er der.

Tommy

4 kommentarer:

  1. Går helt fint å kjøre Fossmarka nå. Mye dugnader etc for tiden på meg så jeg får slenge meg med de gangene det passer.
    Mvh Annar

    SvarSlett
  2. Heisann,
    Jeg har trøbbel med 1900 på tirsdager, krasjer med ungas terrengløp, gjelder stort sett Erik også. Kjørte i Fossmarka på tirsdag, helt greit, litt bløtt/is nærmest elva, ellers bra. Kommer til å fortsette i Fossmarka på tirsdager fremover, starter 1930 på brua. Noe lei Ringsbakka for nå...er likevel et fint alt. ved møkkavær.
    Torsdager er det litt ymse når jeg har anl. men kommer til å stille på Best de gangene det passer.

    SvarSlett
  3. Hallo!
    Var i Fossmarka idag/æfta, var fint helt fra Fossbrua og oppover. Til og med kjørt på grus i "fåra" som var oppe i første bakken tidligere, også "hølet" som var litt lengre oppe er fylt igjen. Jeg har ikke sykla stien ned fra postkassa, men den er sikkert grei nok. Spørsmålet mitt er: møter vi på "best" når vi kjører intervaller oppe i Fossmarka? For mitt vedkommende har det blitt de siste helgene, av ulike årsaker, litt "lonesome rider" kjøring på meg. Har også på tre turer med racer prestert og punktere 5 ganger, så noe er "gæli" med enten meg eller hjul?????

    SvarSlett
  4. Ok, det høres jo ut som fossmarka er "friskmeldt". For min del og jmf. Brede/Erik så kan vi godt starte kl.1930 fra Fossbrua både tirsdag og torsdag. Skal vi gå for dette? Skal jeg sende ut en fellesmail på det?

    Vi som skal sykle LH-Oslo har pratet om å kjøre litt for oss selv på fellestreningene på racer, men vet ikke helt åssen dette blir.
    Thor; tror du må ha kjøpt katta i sekken av en sykkel, "slapp var`n framma og hølt itte lufta bak"
    Tommy

    SvarSlett