torsdag 26. november 2009

Spinning

Flere av oss var på spinning sist mandag kl 19.15(Brede, Stig, Jørgen og Tommy) Dette er en treer time. Skal vi få til en billig drop-in avtale må vi være minst 5 på trening. Tommy deltar også på onsdag kl. 1730. Dette er en time med 45 min spinn og 45 min styrke etterpå i sal. Jeg deltar bare på spinn og trener styrke selv etterpå.

Noen flere som vurderer å bestille mer tøy? I såfall send mail til meg.

Erik: vil du ta deg av design? Skal vi gå for noe nytt eller kjøre samme?

Tommy

6 kommentarer:

  1. Synes draktene ble Ok og ser egentlig ingen grunn til å endre de. Det må vel evt være noen nye sponsorer eller noe slikt kanskje?

    SvarSlett
  2. Hei Erik. Det er bra, da kjører vi samme farge og design.
    Når det gjelder sponsing så har jeg ikke begynt å jobbe med det enda, må snart få ut fingern. Tenkte å invitere de gamle igjen, men jeg tror lommeboka er noe skjerpet ute i det private næringsliv. Noe skal vi vel få til tenker jeg.
    Hva tror du om å bli med på Gribben til neste år? Du kommer jo til å vinne med lettehet!
    Talas

    SvarSlett
  3. Halla!
    Angående tøy, synes jeg det blir litt frekt å gå ut til de sponsorene vi allerde har fått penger fra, for å spørre etter mer. Da må vi heller prøve å jobbe mot noen andre er min mening. Erfaringsvis må vi vel øke trøyestørrelser et hakk eller to (kanskje pga mer trening eller noe sånt):=)
    Thor

    SvarSlett
  4. Hei igjen!
    Synes ikke i utgangspunktet det er frekt å spørre de som har sponset før, muligens har de mulighet til å avse et beløp til oss i 2010-2011 også? Skal de som sponset før fortsatt ha sitt trykk på ny tøybestilling også? Det burde vel bare være de som gir penger inneværende år? Dette burde vi snakke litt ut om. Jeg kan formulere et lite takkebrev til sponsorer i 2009 og spørre om de i det minste er interesserte i å støtte igjen.
    Siden dette må være et demokrati, synes jeg vi burde hatt et samlende møte snart. Hva mener dere?
    Tommy

    SvarSlett
  5. Heisann, kanskje en ekstra ekstraordinær generalforsamling på Dolce'n hadde vært på sin plass, kanskje pizza og noen brune trengs for å bli enige om dette :0)
    Kaster ut et forslag på førstkommende fredag kl 20:30, ka dokka tru?? Kanskje Torper'n må sende ut en mail gitt, virker som det er lite folk innom bloggen....

    SvarSlett
  6. Ja, førstkommende fredag passer bra for meg ihvertfall. Torper`n sender ut en fellesmail på dette i kveld. Vi skulle kanskje driste oss til å sette opp et VALGT styre i klubben? Skal til Oslo dagen etterpå så pils blir det få av...
    Tommy

    SvarSlett