onsdag 29. juli 2009

Grenserittet

Heisann...:-)
Vil bare ønske de jeg ikke ser før start lykke til og håper dere får en fin tur fra Sverige til Norge på lørdag. De av dere som ikke har vært med før kan bare glede dere, for dette er et veldig moro ritt, det går mye opp og ned og det går fort, smart å ha gode ben de siste 3 mila.....
Team Kveinndal'n er ganske bra representert, de jeg har fått med meg som stiller er: Espen, Annar, Erik, Ivar, Håvard, Ole Henrik og jeg. (Thor og Petters er med som heiagjeng)
Lykke til!!

5 kommentarer:

  1. Jeg vil tro at Brede av dyrkjøpte praktiske erfaringer nå faktisk kan fastslå at det lønner seg å ha igjen noe å kjøre med de siste 3-4 milene! Vil ellers gratulere Annar med en svært god tid.

    SvarSlett
  2. Synes det var mange STERKE tider på dere...faen meg noen hardinger alle sammen.
    Tida til Erik er vel snart elite?

    SvarSlett
  3. Hadde jeg stilt i klassen 70-74 år så hadde jeg kommet på pallen,he,he.
    Levert sykkelen på Skar med utslitte hjullager bak.Etter helgens res så ser jeg at jeg nok er i riktig pulje til birken.Trene mere!!!!!

    SvarSlett
  4. He-he..Har bare et par ting å si: BRINK>>KRAMPER!

    SvarSlett
  5. Det er forøvrig bilde av Brede på Kondis sidene.

    SvarSlett